Bismas Burn Away 'Alice'

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Jennie - 21 maj 2011 18:54

Idag var det Internationell utställning i Hässleholm och Alice var INGEN hit hos domaren idag, vi åkte ut på en gammal 3:a, det som numera heter 'Good' ^^

Hon skötte sig, precis som sist vi ställde ut, helt exemplariskt..Heeela dagen.


Såhär löd kritiken:

Feminin men i det spinkikaste laget för åldern. Bra skalle med välplacerade öron och bra ögon. Nospartiet för långt med för lösa läppar. Bra bett. Bra hals och överlinje. välburen svans. Front och bakdel för knappt vinklade. Acceptabla benstommar för typen. Rör sig bra.


Den här kritiken och omdömet 'Good' stör mig inte, för jag visste att jag inte köpte mig en utställningschampion, jag köpte mig en, som Mikkan kallar henne, Bruksstaffe;) En staffe som vill jobba och hålla igång och helst av allt ta sig över agilityhinder på appellplanen. Hon är helt underbar, min Alice<3 Ååh, vad jag älskar det lilla livet!



                                                                                   

Presentation

Bilder


  

 


  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad matar du din hund med? Välj det alternativ som passar dig bäst
 torrfoder
 våtfoder
 Färskfoder (vakumpaketerat/konserverat)
 BARF
 Fryst färskfoder
 Annat

Svara på foderenkäten!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Ta Ställning!

 

 

 


 

Senaste inläggen

Länkar

Länkar

 

 

 

 

 

Lämna ditt tassavtryck

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards