Bismas Burn Away 'Alice'

Alla inlägg under december 2010

Av Jennie - 16 december 2010 09:31

Det är så himlans roligt att leka! *pustar och stånkar*

 




Av Jennie - 16 december 2010 09:08

Vi spenderar fortfarande all ledig tid i Påarp hos min mamma som är bortrest. Tyvärr är ju snart den här veckan slut och då bär det av till stan igen..Vad skulle jag inte göra för att bo såhär!? *drömma* Nära till natur och mysiga promenader utan att behöva oroa mig för trafik, salt och glas m.m

Vi hinner iaf med nårga mysiga promenader till innan vi drar tillbaka till stan!:) Här kommer lite vintersoliga bilder iaf^^ Efter en lång, mysig promenad i vintersolen återhämtade vi oss i soffan:)


    Retriver-öra?^^  Broccoli-öra O_o           

Av Jennie - 11 december 2010 08:19

Hittade lite bortglömda och i allra högsta grad misslyckade bilder på Selma när hon tuggar på något. Hon ser i alla fall ut att njuta i fulla drag^^

<3

Selma a.k.a Potatissäck

*solar tungan*

 

Jag tror att jag har något mellan tänderna, matte

Ingen kommentar^^

 

Påminner lite om en blandning mellan Pluto och Goofey


Av Jennie - 9 december 2010 15:55

Idag har jag fått äran att följa med Zarah till en grossist i lomma! De hade finbesök från indien som skulle visa specialdesignade koppel och halsband i läder. Det fanns så många fina halsband. Jag hade gärna tagit dem allihop! Det var såå mjukt läder och jättefint läderarbete. Jag blev så till mig att jag glömde bort att dokumentera händelsen^^ Jag tog i alla fall några foton när vi var tillbaka i Zarahs butik i Helsingborg:)


 

Ovan: Selma i tomtedräkt hos ZaWicca i Hbg:)

 

Ovan: "Menar du verkligen att jag är snygg i det här? Det känns inte riktigt bra.. Har du en spegel?"

 

Ovan: <3

 

Ovan: Zarahs alltid så härliga uttryck! Ansiktet speglar alltid det inre^^

 

Selma tar hand om allt som Zarah eventuellt tappar *smaskens*

Av Jennie - 8 december 2010 12:53

Vi har för tillfället bosatt oss ute hos mamma i Påarp, då hon och hennes fästman åkte på semester till Mexico! Så nu passar vi hus och promenerar i "skogen" som egentligen är en lite större dunge med träd och buskar, omgiven med stora snötäckta fält:) I vilket fall som helst så tycker hundarna att det är döömysigt! och det luktar så gott med all djurspillning!!


En smått förvirrad Selma^^

Alice tycker att matte ger ifrån sig högst underliga ljud! Det är nog bäst att ignorera matte,tycker Alice, man ska ju inte uppmuntra till icke önskvärda beteenden!     Står i början av "skogen" och ser andra änden av den:)   

Man blir bra sliten efter en skogspromenad...ZZzzZzz

     

Av Jennie - 7 december 2010 18:11

Jag tar igen mitt slarv med att uppdatera bloggen^^

Här kommer för dagen nytagna bilder


Selma

Halva Alice (hon vägrar ju stå still!)  Selma kollar utsikten  Jag har blandade känslor till den här utsikten, men det var vindstilla så det var ganska trevligt:)  

Av Jennie - 7 december 2010 08:20

Som hon spontant stoppade i munnen:)  

Selma med matte

 

Av Jennie - 7 december 2010 08:15

Äntligen några bilder där Alice sitter still OCH är vaken^^        

Presentation

Bilder


  

 


  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad matar du din hund med? Välj det alternativ som passar dig bäst
 torrfoder
 våtfoder
 Färskfoder (vakumpaketerat/konserverat)
 BARF
 Fryst färskfoder
 Annat

Svara på foderenkäten!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Ta Ställning!

 

 

 


 

Senaste inläggen

Länkar

Länkar

 

 

 

 

 

Lämna ditt tassavtryck

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards